Nytt kapitel

För 2 veckor sen så började de att vi började packa ner grejor i lägenheten för att flytta till vårar nya boende..
Den veckan som vi fick nycklarna så började vi packa å på helgen så kom mamma å pappa å hjälpte till å bar å robin å lasse kom också hjälpte till å släpade å bar sen så på söndagen så skruvade vi ihop matbordet å sen bordet på uteplatsen också..
å stolarna å lite annat kom på plats oxå och mamma hjälpte mej att plocka upp allt porslin å lite annat

Sen vecka efter de så jobbade vi som vanligt sen på helgen jobbade jag å då passade de på att bära sängen å soffa å de blev skit bra verkligen sen har de kommit iordning mer å mer

PÅ veckan så plockade vi varje dag å kväll!! Pappa har vart har mkt och hjälpt till en hel del också tack pappa :) Och den vecka va älsklingen ledig då kunde han fixa lite på dagarna när jag jobbade
Förra veckan så va vi på Hem å Hobby i hjo köpte gardiner å sen å helgen va vi på Ikea å shoppade lite också
Så snart kan vi bara njuta av vårar radhus å 2 veckor ska vi ha kalas å inflyttningsfest för mej ska bli skojigt verkligen

Den 14 april får ett par kompisar till älsklingen sin nyckel på samma gata som oss fast längre ner ska bli skoj!!

Idag har jag ledig å då passar jag på att tvätta å städa lite å sen sal vi på Mary kay grej behöver komma ut lite på nåt
Imorr ska man jobba sen jobbar man ihelgen

Nu så är vi Igelstorps bor verkligen
Hoppas att de kommer blir bra å funkar å jag har provåkt buss nu både dit å hem från jobbet funkar jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback