Äntligen

Förra helgen så slängde vi ut vårat gamla badrum så nu är de igång med renoveringen :)

Japp äntlingen...
Dels håller vi på att renovera badrummet så gött och jag ska äntligen få mitt badkar...
Och jag hoppas i slutet av veckan att vi kan gå på toa hemma igen lr dusch & bada i nya badkaret vore gött nu...LÄNGTAR verkligen :)
Ihelgen va vi på Bo mässa ja de va helt okej men de va inget för oss så vi va där några timmar sen åkte vi till min fasters restaurang sen va vi hälsade vi på farmor..de känns som de kommer gå rätt fort nu med henne..

Idag är man ledig helt okej bara softa å plugga teori till körkortet
Mm sen idag ringde de från KSS ange våran hjälp med barn så nu ska man ta lite prover sen ska vi få tid å träffa läkaren så jag hoppas att de kommer igång nu snart :)
Längtar verkligen...träffade andreas fadderbarn emil igår världens goaste å man vill ju själv ha en sång lite gulleplutt :)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback